19.1.2010 jsme zase vážili

21.01.2010 20:41

...zase nám štenda udělala radost tím, jak povyrostla. A někteří se opravdu činí, hlavně prckové, jako Bernadettka ale hlavně Balintík. Berný nabírá teď rychlejším tempem než ostatní, asi si vzala příklad z malého brášky Beilintíka, který si řekl, že bude vééééééliký a tak do něj papání padá jako voda do cedníku. Předevčírem se tak napápl, že nemohl ani "chodit".

            Všechna mimina si hrála a on ležel a nejevil zájem, ani nepopolezl, když jsem ho lákala. zrovna tu byli budoucí pánečci Balbíčka a i ti už si dělali starost,  tak jsem ho vyšprtala z prostoru mezi skříní a zdí, kde si prckové udělali pelíšek, že zjistím, co se mu stalo. Jen jsem ho dostala ven, bylo to jasné: měl tak nanapaný břuch, že sotva funěl. Zase jsem ho položila na zem a nechala ho být. Ale asi co dvacet minut jsem ho kontrolovala, jestli nebudeme muset jet na veterinu. Po hodince a něco se z toho vyspal, byl jako rybička a cpal se granulkama. Prostě nenažránek. Dnes jsme pánečkovi žalovali, že bude muset dávat pozor na spapané množství, aby se chlapec vůbec unesl.

Takže to je ta veselejší část ze života miminek.

Ta smutnější je, že se Beince a Bernýnce vrátil průjem. Holky sice rostou, ale Beinka pomaleji. Jinak jsou v pořádku, ani teplota, malátnost nebo nechutemství, jsou prostě jako ostatní sourozenci. Takže zase řešení s veterinářem a holky mají přísnou dietu, jen rýže a drůbeží. A smecta. Nic jiného.

K tomu speciální tabletky na odčervení, možná to předtím jim neudělalo dobře. Takže mají 3 dny a pak se uvidí.

 

© 2008 - 2013 Nature of Unique

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode